dilluns, 29 de juny del 2015

El passat 21 de juny vam fer una nova actuació de "Sense Pietat" a Riudellots de la Selva, per a mi representava el segon bolo, i encara estava nerviosa pel text i pels pocs assajos -les meves poques hores lliures no m'ho permeten- i perquè el primer, el de Cassà de la Selva, ja em quedvaa una mica lluny d'aquest altre.
Des de la possibilitat que em brinden els meus companys per escriure les meves opinions en aquest blog, us dic que em fa molta il·lusió poder participar en aquest espectacle, perquè us admiro molt. Admiro el vostre entusiasme, la vostra perseverància i les ganes de millorar i créixer com a actors i actrius.
Des dels inicis heu tingut bons professors, directors i dramaturgs -recordeu l'Anaïs Schaaf?- i mai oblido aquell començament, on el més important era el procés i el creixement artístic, i no l'espectacle final.

Ara tinc la possibilitat de gaudir de tot això des de dins, pujant amb vosaltres a dalt de l'escenari, i tenir-vos com a companys i companyes. Riem i actuem, actuem i riem.
Ens retrobem en el següent bolo.

Us estimo

Pilar Prats